[TYPO3-UG Hungary] Új leírások a typo3 cafe-n

Matyi Gábor gmatyi at freemail.hu
Tue Sep 11 16:00:04 CEST 2007

Kedves Typo3 fórumtársak!

Egy több mint fél éves igéretemet valósítottam meg a napokban, vagyis írtam néhány új leírást typo3 témában. Az írásokatt itt olvashatjátok: http://www.typo3cafe.hu/index.php?id=12 Ezek még nem teljesek, az elkövetkezendő napokban igyekeszem tovább bővíteni, a benne rejlő hibákat kijavítani, ehhez viszont szeretném a ti segítségeteket kérni:
Kérlek olvassátok el az eddigi írásokat, és akinek van valami észervétele akár a tartalommal, akár a stílussal kapcsolatban, bátran írja meg magánban, igyekszem kijavítani. A célom a legalapvetőbb typo3 al kapcsolatos tudnivalók összegyűjtése, olyan formában, hogy angolul egyátalán nem tudó, hobbi szintű informatikai tudással rendelkező látogatók is tudjanak a leírások alapján typo3-al weblapot készíteni...

Üdv. Matyi Gábor

Utazások Erotikában - Vámos Miklós nemsokára megjelenő regényét előre megrendelheti nálunk.
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,201702,253867/click.prm