[TYPO3-UG Hungary] backend magyaritas

Matyi Gábor gmatyi at freemail.hu
Fri Jan 19 18:27:34 CET 2007

Szia,

természetesen van magyar admin felület, csak kissé el van rejtve.
Bemégy az admin felületen az Extension Managerre, majd a Menü nevü
coboboxban keresd meg a "Translation Handling"-et. Itt tudod kiválasztani
a magyar nyelvet. A Typo3 megvizsgálja, hogy milyen extensionok vannak
telepítve, aztán amihez van magyar fordítás, azt letölti. A legtöbb
csomaghoz van.

Igazából nem tudom, hogy azokat ki készítette, kik gondozzák stb. De ha
találsz olyan extensiont, aminek gyenge a fordítása, akkor annak neki
lehet állni.

Ha van ilyen, akkor nyitok ennek egy témát az oldalamon:
www.typo3cafe.hu/forum

Üdv. Gábor