[TYPO3-UG Hungary] alternatív oldal nynelv

Bertalan Fodor berfod at organum.hu
Thu Feb 22 14:00:29 CET 2007

Egy lehetséges mód, legalábbis valami ilyesmi:

1. List > Typo3 gyökér > új website language
2. List > Az Én Honlapom > új Alternative Page Language
3. Page > valamelyik oldal > pipa a localization mód előtt
4. A sablonba:

config.linkVars = L # Beállítjuk, hogy az oldalak között az L paraméter
átmenjen

config.language = hu # az alapértelmezett nyelv
config.locale_all = hu_HU

[globalVar = GP:L=1] # beállítjuk, hogy ha az L paraméterben 1-es
érkezik, akkor az alábbiak történjenek
config.sys_language_uid=1
config.language = en
config.locale_all = en_GB

[GLOBAL]

5. Ez után még kell egy language selector, ami vagy saját menü, vagy az
sr_language_menu. Ezt egy system folderbe be lehet rakni page
contentként, majd a sablonból beilleszteni, valahogy így:

temp.languageMenu = COA
temp.languageMenu {
	10 = RECORDS
	10.tables = tt_content
	10.source = 52
}

left.110 = HTML
left.110.value = <br>
left.130 < temp.languageMenu

A left az persze lehet más, attól függően, hogy a sablonod mikből épül fel.

Teljesen részletes leírás itt:

http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/doc_l10nguide/1.0.0/view/1/2/

Üdv,

Fodor Bertalan