[TYPO3-UG Freiburg] Fwd: Flash Uploader Problem - Dateimanager Typo3

David Hörpel newsletter at hoerpel.com
Mon Jan 9 23:22:31 CET 2012

Das Bild wurde leider nicht mitgeschickt, deswegen hier einmal der Wortlaut der Fehlermeldung:

"All of your uploads failed. If this problem persists, please try another browser, contact your server administrator or disable the Flash Uploader in your User settings.

Detailed problem description:
500"

Viele Grüße
David