[TYPO3-UG Freiburg] TYPO3 4.7 - Bug + Frage

Ben Robinson benjamecho at web.de
Fri Apr 27 18:25:59 CEST 2012

Zur Info, falls jemand beabsichtigt auf die 4.7.0 upzudaten:
Die indexed_search hat's auch zerschossen:
"There is no entry in the $TCA array for the table "index_config". This means that the function enableFields() is called with an invalid table name as argument."
http://forge.typo3.org/issues/32815
http://forge.typo3.org/issues/35210

Ben