[TYPO3-UG Dutch] Typo3 verhuizen van hosting

Ric van Westhreenen ric.vanwesthreenen at typo3.org
Sat Nov 18 10:38:06 CET 2017

Hi Bastiaan,

Ik zou even lid worden van de TYPO3 Slack groep. Die wordt iets actiever gelezen dan het e-mail kanaal.

gewoon naar TYPO3.slack.com <http://typo3.slack.com/> gaan en daar een account aanmaken. Er is dan een groep Community NL.

--
Ric van Westhreenen
Mobile: +3164 808 6196

Vice President of the TYPO3 Association, association.typo3.org <http://association.typo3.org/>
TYPO3 Association, Sihlbruggstrasse 105, CH-6340 Baar, Switzerland