[TYPO3-UG Dutch] install op shared hosting

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Mon Mar 13 12:11:05 CET 2017

Volgens mij kun je bij Versio via je klant-pagina op een control panel van DirectADmin inloggen. Daar kun je o.a. bij de log files komen en kun je via een file manager evt ook de rechten aanpassen van files. Uit ervaring met een Magento install weet ik dat bij Versio een en ander zeer moeizaam tot stand komt.
Overigens kun je als het alleen om uitproberen gaat ook een gratis account aanmaken bij Amazon. Dan kun je via AWS (en aws marketplace) diverse Typo3 versies uitproberen.

Succes

Met vriendelijke groeten,
HocomAdvies

Wiechert Hooghwinkel