[TYPO3-UG Dutch] Typo3 verhuizen van hosting

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Sun Dec 10 21:42:53 CET 2017

hi Bastiaan,

als je in de backend bent, kijk dan in de root template naar iets van
siteURL=http://www.xxx.yy
de root template is te vinden in de root van de webtree, het pagina-type is
'template'  (sjabloon).

als je een tijdelijke domeinnaam hebt, dan moet die domeinnaam ook staan
bij de domein records, eveneens in de 'root' van de webtree.

zonder domein record en zonder siteURL kom je op de oude domein naam
terecht (te zien als je klikt op 'Bekijken pagina' )

----
Tel: +31 629 584 582
http://about.me/woepwoep

Op 18 november 2017 om 10:00 schreef Bastiaan M <bastiaan.mol at marketeers.nl>