[TYPO3-UG Dutch] Re: bootstrap ervaringen?

Gert-jan Dikkescheij gerry at newred.ch
Wed Oct 19 09:42:13 CEST 2016

Hoi erwin ...

ik ben een beginner maar heb dingen wel aan het werken gekregen:

bootstrap_package is ingewikkeld om goed te personaliseren, ik ben van de demo installatie uitgegaan zodat ik iets werkends in handen had ...
t3sbootstrap daarentegen vindt ik niet ingewikkeld om werkend te krijgen en te personaliseren...

ik neem aan dat jij Duits praat, het is vrij eenvoudig beschreven: http://www.t3sbootstrap.de/konfiguration/bootstrap-components/
met deze extensie kan je snel een site opzetten, en dan vervolgens in de extensie zelf uitzoeken hoe typo3 gemanipuleerd kan worden ...

laat mij weten of je vastloopt,

gert-jan

ps: sorry als mijn nederlands slecht is, ik praat / schrijf het haast nooit