[TYPO3-UG Dutch] xlmns / doctype indien geen internet verbinding

Christiaan Wiesenekker cwiesenekker at zigwebsoftware.nl
Wed Nov 30 08:26:11 CET 2016

Hoi Ronald,

Het is ook niet zo dat die "link" daadwerkelijk wordt gezocht. Het is enkel een xml namespace waar de collectie van objecten aan wordt gerelateerd. Ofwel; de uri hoeft feitelijk niet eens te bestaan. Je ziet wel dat er vaak uitleg wordt gegeven over de namespace en wat het betreft, maar dat is optioneel.

Wat is eigenlijk de reden dat je dit wilt?

Groet
Chris

Verstuurd vanaf mijn iPhone

> Op 30 nov. 2016 om 08:11 heeft Frans Saris <franssaris at gmail.com> het volgende geschreven:
>
> Hoi Ronald,
>
> Wat wil je hier precies mee bereiken? TYPO3 gebruikt deze waarde niet. Dit
> wordt gebruikt door de 'tool' die de xml verwerkt.
>
> Groet Frans

Disclaimer:
Dit e-mailbericht, inclusief bijlagen, is vertrouwelijk en uitsluitend
bestemd voor de geadresseerde(n). Gebruik van deze informatie door anderen
dan de geadresseerde(n) is niet toegestaan. Wanneer u dit bericht ten
onrechte hebt ontvangen, wordt u vriendelijk verzocht het te verwijderen en
dit aan de afzender te melden.

Zig Websoftware staat door de elektronische verzending van dit
e-mailbericht niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de
inhoud, noch voor tijdige ontvangst daarvan. Zig Websoftware controleert
alle uitgaande e-mail op computervirussen.

Zig Websoftware staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te
Hilversum onder nummer 64027902.