[TYPO3-UG Dutch] Probleem met uploaden van afbeeldingen in 7.6.2

Erwin Winkel erwin.winkel at planet.nl
Mon Jan 25 10:14:36 CET 2016

Hallo,

Na het installeren van een 7.6.2 versie loop ik tegen het volgende probleem
aan:
Bij het uploaden van een plaatje werkt de button 'Kies & Upload bestand'
niet wanneer ik de nederlandse taal kies. De andere button werkt wel
(uploaden via fileadmin/user_upload). Dit is zowel in 'tekst en
afbeeldingen' als in 'afbeeldingen'.

In het engels werken alle buttons prima. Een update van de taal helpt niet.

Dit probleem is ook gemeld in relatie tot Duits.

Weet iemand hoe dit op te lossen?

Groeten,
erwin

Maatschap *Red-Seadog*
*Open Source your Business*
Ingeschreven bij de KvK: 09193905
BTW-nr: NL8204.92.358.B01

www.red-seadog.com
info at red-seadog.com

*---"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!"*