[TYPO3-UG Dutch] Pagina template backend layout

drs. ing. WSM Perquin perquin at bakspa.nl
Mon Sep 21 13:17:50 CEST 2015

Hoi Wiechert,
Kijk even naar de inhoud van de bootstrap backage. Daar doen ze precies wat
jij wilt (volgens mij). Het is wat lastig uitleggen in een email.
https://github.com/benjaminkott/bootstrap_package

je definieert je backend layout (zie
map bootstrap_package/Resources/Private/Templates/Page/)
en die roep je op
via bootstrap_package/blob/master/Configuration/TypoScript/setup.txt
(halverwege de tekst).

Kijk verder nog even, hij doet slimme dingen met eigen content elementen.

W-P