[TYPO3-UG Dutch] Language Selection

David Schouten d.schouten at zeelandnet.nl
Tue Sep 8 09:45:37 CEST 2015

Hoi Frans,
Bedankt voor je advies, ik heb een XAMP/Bitnami met 6.14 naast de MAMP geïnstalleerd.
Daar zit het introductie pakket gelijk in.
Die website van het introductiepakket is gemaakt met Fluid zag ik, dat is heel iets anders. Maar ik ga die uitdaging aan.
De handleiding bij het pakket is erg summier, dus even op het internet zoeken naar een duidelijke handleiding.

Groeten,
David