[TYPO3-UG Dutch] RealURL met tx_news

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Mon Oct 26 11:25:58 CET 2015

Ik probeer in combinatie met tx_news realURL de juiste url te laten tonen voor SEO vriendelijke url’s. Aan de automatisch gegeneerde code (auto config) heb ik in een nieuwe file de voorbeeld code van de tx_news manual toegevoegd (autoconfig staat dan uit).

Zonder aanpassing met de autoconfig file van realURL zijn de url’s als volgt:
http://www.nieuwe_. nl/blog/blog-bericht/news/vernieuwde-website/?tx_news_pi1[controller]=News&tx_news_pi1[action]=detail&cHash=85312092756c38020ed4cf3224b0a07d

Met de toegevoegde simpele opzet vanuit de manual:
http://www.nieuwe_. nl/blog/blog-bericht/news/detail/News/vernieuwde-website/

Met de extra TS settings vanuit de manual:
http://www.nieuwe_. nl/blog/blog-bericht/news///vernieuwde-website/

Hier loop ik nu een beetje vast. Hoe krijg ik nu de url als volgt?:

http://www.webchecked.nl/blog/blog-bericht/vernieuwde-website/

De toegevoegde TS vanuit de tx_news manual:
plugin.tx_news {
        settings {
                link {
                        skipControllerAndAction = 1