[TYPO3-UG Dutch] Link naar video op pagina

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Fri May 22 09:52:01 CEST 2015

Jacco bedankt voor de feedback. Ga er nog wat verder mee puzzelen. Maar ben niet echt thuis in Javascript of jQuery dus jou voorbeeld is mij (nog) niet echt duidelijk. Zal de voorbeelden op Stackoverflow proberen toe te passen (heeft wel een hoog hoe, wat, waar gehalte :) Vaak lukt wel met de oplossingen die daar gegeven worden iets in elkaar te knutselen.

Met vriendelijke groet,
Wiechert