[TYPO3-UG Dutch] responsive menu

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Sun Feb 8 15:51:43 CET 2015

Bedankt Benjamin,

Natuurlijk was dat de oplossing. Echt iets wat je zo over het hoofd ziet :) Heb het als volgt in de setup opgenomen:

page.footerData.300 = TEXT
page.footerData.300.value = <script>$(document).foundation();</script>

Nu staat het netjes onder aan de pagina na alle andere scripts. En voila het werkt. Kunnen we weer verder.

Met vriendelijke groeten,
Wiechert Hooghwinkel

>>> j.p.vermolen at gmail.com <mailto:j.p.vermolen at gmail.com>