[TYPO3-UG Dutch] van TV naar Fluid

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Wed Apr 15 20:00:54 CEST 2015

hi Wiechert,

wij (Maatschap Red-Seadog) hebben gekozen om TV / TVframework (Ron Hall)
volledig te verlaten en alleen nog maar te werken met native 6.x dus Fluid.
het gaat om circa 30 sites.
het is wel wat werk, vooral ook om de nieuwe standaarden te ontwikkelen
zodat elk van ons weer blindelings de weg weet. hebben nu 3 of 4 sites
gedaan, we trekken er een jaar voor uit. maar dan heb je ook wat.

dus voor de korte termijn misschien leuk om TV terug te zien in 6.2 maar
het is eigenlijk niet meer nodig (vinden wij). het enige wat we nog missen
is de mogelijkheid om een link te maken van een CE naar een CE op een
andere pagina, dat was wel handig in TV.
maar misschien kan dat ook in native 6.2 ?

hartelijke groeten, Ronald

----
http://about.me/woepwoep