[TYPO3-UG Dutch] Re: 6.1.7 geen vertalingen zichtbaar als geen 'standard'

Roland Schoenmakers info at triggr.com
Tue Mar 11 09:18:14 CET 2014

..het werkt dus toch niet...

Zodra ik 'config.sys_language_overlay' niet instel en de vertalingen gebruik ZONDER default element, krijg ik precies de juiste instelling, maar laat hij een element met de instelling 'language = all' niet zien in de frontend...???

Indien  'config.sys_language_overlay' wel wordt gebruikt, moeten alle vertaalde elementen een 'default' element hebben in de standaard taal. Dan zijn de elementen met instelling 'language=all' wel zichtbaar, maar dan zie ik dus (vertaalde)elementen zonder een default-taal NIET meer in de frontend...!?!?

De core-bug waar ik het in de vorige post over had heeft alleen betrekking op de backend...!