[TYPO3-UG Dutch] landings pagina van specifieke domeinnaam

Gerrit Vijlbrief - Typohosting gerrit at typohosting.nl
Sat Jun 28 14:13:51 CEST 2014

Als je vanaf die (doel)pagina verder wil in het originele domein zou ik bij het aanmaken van het domein record (op de root pagina) in het veld doorsturen naar de url van de doelpagina zetten. Het nieuwe domein wordt dan verder niet gebruikt.
Let er wel op dat je het domein mogelijk ook als ServerAlias in de apache configuratie moet opnemen
Gerrit