[TYPO3-UG Dutch] landings pagina van specifieke domeinnaam

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Mon Jul 7 13:00:30 CEST 2014

Ronald bedankt voor je feedback,

Heb nu ook op de id=1 pagina een domeinrecord aangemaakt. En het lijkt er op dat dat was wat er ontbrak. Nu werkt het wel.  Nog steeds raar dat het dan zonder een domein-record op id =1 wel werkt met een landings-pagina (waarop twee domein-records staan).
De genoemde file heb ik niet in mijn config maar heb wel even de cache bestanden weggegooid.

Met groet,
Wiechert.

Op 7 jul. 2014, om 12:35 heeft Ronald Wopereis <woepwoep at gmail.com> het volgende geschreven: