[TYPO3-UG Dutch] landings pagina van specifieke domeinnaam

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Mon Jul 7 12:29:32 CEST 2014

Een beetje te vroeg gejuichd? Nadat de eerste landings-page werkte vandaag een tweede landings-page aangemaakt. Met een vervelend effect als gevolg.... De nieuwe landings-pagina's zijn keurig te benaderen via beide url-versies. Maar de hoofd-domein geeft een error en is dus niet meer te bezoeken... (dat is natuurlijk niet de bedoeling).
Kan het zijn dat ik ook voor de hoofd-domein een domein-record moet aanmaken? Wat raar is, is dat met maar een landings-pagina de hoofd-domein wel benaderbaar is?
Page Not Found  Reason: RealURL error: unable to determine rootpage_id for the current domain.

Met vriendelijke groeten,
HocomAdvies

Wiechert

Op 30 jun. 2014, om 10:30 heeft HocomAdvies [ 🌷 Wiechert Hooghwinkel ] <info at hocom-advies.nl> het volgende geschreven: