[TYPO3-UG Dutch] delete een file

D. Schouten d.schouten at zeelandnet.nl
Mon Jan 27 19:13:39 CET 2014

Hoi Ronald,
Er wordt niet twee keer een file geüpload.

Het is een website van onze kerkgemeenschap. We plaatsen de preek op de site voor gemeenteleden die verhinderd waren en voor degene die voor de kinderen of kinderdienst zorgen.
We hebben bij onze hosting een beperkte schijfruimte (1,5 GB)
Een preek bieden wij aan met een bitrate van 96 kbps. De preek is dan ong. 25-29 Mb.

De enige die uploads verzorgt ben ik.
Op een gegeven ogenblik stonden er teveel preken online en was de schijfruimte vol.
Meer schijfruimte huren was te duur omdat wij een kleine gemeente zijn.
We hebben gekozen voor maximaal 3 maanden aan preken op de site.

Ik heb gewoon niet volgens de regels de "oude" preken verwijderd, zodat er diverse nog in "uploads/media" bleven staan. En met het uploaden elke zondag van een nieuwe preek was zo de schijfruimte weer vol en werd de site geblokkeerd.
Nu weet ik dat ik goed op moet letten en regelmatig ook in de map "uploads/media" moet kijken of er geen "oude" files achterblijven.
Er moeten in beide mappen (user_uploads & media) evenveel files staan.

Nogmaals mijn dank voor je hulp,
David