[TYPO3-UG Dutch] Re: 6.1.7 geen vertalingen zichtbaar als geen 'standard'

Roland Schoenmakers info at triggr.com
Wed Feb 26 15:21:58 CET 2014

Ja, precies, optie gebruik te maken van Language-binding of zonder language-binding.

Ik zou graag zonder gebruiken om flexibel met de elementen te kunnen schuiven, maar dan komen de elementen met language=all niet meer naar boven. Ik zie dat hierover al enige 'bug-reports' bestaan met redelijk recente data. Zou in 6.1.7. toch eigenlijk moeten werken, denk ik zo...

https://forge.typo3.org/issues/24087

Dus ik hoop dat een systeem-update naar 6.1.8 of 6.2 hulp biedt...

Thanks, Roland