[TYPO3-UG Dutch] 6.1.7 geen vertalingen zichtbaar als geen 'standard'

Roland Schoenmakers info at triggr.com
Wed Feb 26 10:32:23 CET 2014

l.s.
Ik heb een site met 6 talen. Nu ben ik net overgestapt van 4.4 naar 6.1.7 van TemplaVoila naar de geïntegreerde backend-kolommen... even wat werk maar verder geen probleem...

Echter... nu kom ik er wel achter dat als een element, los,  in een andere taal staat, deze niet wordt getoond...?
Dus alleen elementen met een (basis)element in de 'standard' -taal worden in de verschillende talen getoond (als er een vertaling is) maar als ik bijvoorbeeld alleen in 1  vreemde taal een los element wil plaatsen, zonder een 'standard'-taalvariant, wordt deze niet getoond...?
In de backend staat het element gewoon in de juiste taal in de juiste kolom...?

Groet, Roland Schoenmakers