[TYPO3-UG Dutch] Probleem met extentie formhandler

Benjamin Serfhos serfhos at rsm.nl
Mon Aug 11 23:58:34 CEST 2014

Misschien weet Bradley van Refresj het antwoord? Aangezien Nitin daar op
hamert? ;D

On-topic; Soms heeft TYPO3 zijn mapping in de database opgeslagen. Mijn
standaard controle of het in de cache zit, is dan om heel de
typo3temp/Cache folder + de database tabellen die beginnen met ³cf_² te
legen.

Het probleem wat je omschrijft lijkt op een configuratie probleem.

Bij de ajax call die gedaan wordt, heeft hij hier dan ook zijn eigen
configuraties? (Is dit ingeladen in de root?)

Mocht je er echt niet uitkomen kan je altijd het probleem voorleggen bij
de ontwikkelaars zelf;
Ze ogen wel actief te zijn!
https://forge.typo3.org/projects/extension-formhandler/issues

Groet,