[TYPO3-UG Dutch] Probleem met extentie formhandler

Ric van Westhreenen ric.vanwesthreenen at typo3.org
Mon Aug 11 18:10:20 CEST 2014

Ah, dan uitsluitend werken via je GIT-repository of via SFTP. Vermoedelijk
raakt het bestand dan corrupt via het bewerken via TYPO3.

--
Ric van Westhreenen

Mobile: +3164 808 6196

Skype: Roodlicht

Twitter: @Roodlicht

Vice President of the TYPO3 Association, association.typo3.org
TYPO3 Association, Sihlbruggstrasse 105, CH-6340 Baar, Switzerland