[TYPO3-UG Dutch] tt_news latest link naar meer detail pagina's

Benjamin Serfhos serfhos at rsm.nl
Wed Sep 18 14:58:12 CEST 2013

Hee Wiechert,

Dit verschilt weer per extensie maar naar mijn weten kan je bij tt_news
per categorie ook een singleview/listview pagina instellen. Heb je hier al
naar gekeken?

Kijk dan in de tt_news category record.

Disclaimer
De informatie verzonden in dit e-mail bericht inclusief de bijlage(n) is vertrouwelijk en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Lees verder: www.eur.nl/email-disclaimer <http://www.eur.nl/email-disclaimer>
The information in this e-mail message is confidential and may be legally privileged. Read more: www.eur.nl/english/email-disclaimer<http://www.eur.nl/english/email-disclaimer>