[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 bekender maken

Ric van Westhreenen ric.vanwesthreenen at typo3.org
Wed Sep 11 22:02:49 CEST 2013

En het goede nieuws is dat er heel veel activiteiten worden ontplooid.
Zowel in Nederland als daarbuiten. Er is bijvoorbeeld een heel actief
marketing team aan de slag. Die vol zit met allerlei ideeen. Sterker nog,
er is een complete week gepland voor het marketing team waar ook
verschillende anderen uit de community en de association aanwezig zijn.

Zie: http://typo3.org/events/community-events/typo3-marketing-sprint-week/

Daarnaast is er straks het TYPO3 Congres (5 november) met onder meer Robert
Lemke als keynote spreker. Dat belooft zeker weer een fantastisch evenement
te worden.

En daar blijft het natuurlijk niet bij. Er is - ook - in de NL community
van alles en nog wat gaande. Ik nodig vooral iedereen uit die actief wil
worden in de community om dat te laten weten. Dat kan via de mailinglist,
maar mag ook rechtstreeks naar mij: ric-(@)-typo3.org.

Mvg.

Ric