[TYPO3-UG Dutch] White pages problemen na Debian update

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Tue Nov 19 17:03:00 CET 2013

Iemand nog een suggestie hoe tt_news met de oude berichten in te stellen? Nu is er geen tt_news geinstalleerd de oude versie is bij upgraden verwijdert. Alleen de database is nog niet verwijdert of overschreven in Install tool.
Kan ik de betreffende files via phpMyadmin downloaden en later op de een of andere manier weer gebruiken? Wat is de beste manier om te zorgen dat ik straks weer alle oude berichten kan tonen?

Bedankt.

Wiechert Hooghwinkel
Op 19 nov. 2013, om 11:44 heeft HocomAdvies [ 🌷 Wiechert Hooghwinkel ] <info at hocom-advies.nl> het volgende geschreven: