[TYPO3-UG Dutch] Apart font typo3 6.0

Nikkie Herbrink nikkieherbrink at gmail.com
Sun May 5 16:24:38 CEST 2013

Beste allemaal,

In een website die ik aan het maken ben, moet ik een lettertype toepassen
dat niet standaard in windows etc zit. Bij een vorige website die op 4.8
draait, kon ik bij mijn template bij de resources het lettertype toevoegen
en vanuit daar aanroepen in mijn css of in mijn typoscript.
Nu heb ik het wel voor elkaar met het lettertype voor mijn menu dat ik in
typoscript aanroep, maar voor mijn tekst krijg ik het niet voor elkaar. In
6.0 kan ik het lettertype ook niet aanroepen in mijn template bij
resources, omdat de resources daar niet meer bij staan.
Nu zag ik dat bij de pagina informatie wel resources toegevoegd kunnen
worden. Dan heb ik ook gedaan, maar op een of andere manier krijg ik het
niet op de goede manier aangeroepen. En ik kan er ook niks over vinden hoe
ik dat zou moeten doen.
Iemand een idee?
Alvast bedankt!
Groetjes Nikkie