[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe site creëen lukt niet

Pierre Schavey pierre at schavey.be
Fri May 3 15:42:53 CEST 2013

Ik heb de Introduction Package met voorbeeld site geïnstalleerd onder WAMP.

Nu wil ik zelf een site creëren op basis van de voorbeeld site. Ik kopieer
enkele pagina’s onder een nieuwe boomstructuur en geef ze andere namen (dit
lukte perfect onder een vorige versie van Typo3). Als resultaat krijg ik de
pagina’s te zien als ik per pagina ‘Show’ selecteer. Er is echter geen
navigatie mogelijk via de menu items, bij het aanklikken van een menu item
krijg ik telkens een tekstpagina te zien.

Wat doe ik verkeerd? Hoe moet ik verder gaan?

Veel dank voor de hulp!

Vriendelijke groeten

Pierre