[TYPO3-UG Dutch] Wit scherm na update naar 6.04

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Tue Mar 26 11:08:35 CET 2013

Hallo,

Na de eerdere problemen met het witscherm, etc naar tevredenheid verholpen te hebben.
Is er nog een zeer storend probleem over. Bij bijv. het willen invoegen van een nieuw CO op een pagina wordt de pagina niet  en blijft alleen een lege pagina zichtbaar. Dit zelfde gebeurt bijvoorbeeld ook in de extension manager bij het updaten of activeren van een extensie (de activiteit blijft hangen lijkt het wel).
Iets wijzigen of bewerken op een pagina gaat zo dus niet.

Iemand die dit herkent en een solution heeft? Bedankt.

Met groeten,
HocomAdvies

Wiechert

Op 7 mrt. 2013, om 12:24 heeft HocomAdvies [ 🌷 Wiechert Hooghwinkel ] het volgende geschreven: gerefreshed