[TYPO3-UG Dutch] powermail 1.6.9 multistep!

Bart Gijswijt bart.gijswijt at gmail.com
Thu Mar 14 17:31:50 CET 2013

Dit is een bug in Powermail 1.6: multiple step-formulieren werken
simpelweg niet.
Zie http://forge.typo3.org/issues/35534
Hier zit een patch aan vast die het probleem verhelpt, maar vervolgens
werkt het van tevoren invullen van velden met feuser-informatie niet
meer. Als je dat niet nodig hebt, kun je de patch proberen.

Er zou nog een versie 1.7 uitkomen waarin dit verholpen zou zijn, maar
die laat wel heel lang op zich wachten.

Groeten,
Bart