[TYPO3-UG Dutch] Conditie word niet gezet in de Typoscript Object Browser

Jigal van Hemert jigal.van.hemert at typo3.org
Mon Jul 22 10:34:46 CEST 2013

Hoi,

On 22-7-2013 10:02, Peter Ruijter wrote:
> postfields. Ik heb vervolgens maar eens de backend user configuratie (uc)
> in de database geleegd en dit zorgde ervoor dat de selecties in de Typoscript
> Object Browser nu wel goed worden gezet en onthouden. Vreemd...

Kijk even in de Install Tool bij Database Analyzer > COMPARE of er soms
een wijziging in de grootte van dat uc veld is geweest in een eerdere
release. 'k Meen me te herinneren dat dat veld ooit groter is gemaakt
omdat soms alle te onthouden instellingen niet in het veld konden worden
opgeslagen.
Als je het veld dan laat vergroten zal het in de toekomst geen probleem
meer kunnen vormen.

--
Jigal van Hemert
TYPO3 CMS Active Contributor