[TYPO3-UG Dutch] Conditie word niet gezet in de Typoscript Object Browser

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Mon Jul 22 10:02:07 CEST 2013

Hi Jigal,

Bedankt voor je reactie. Vanuit Firebug kreeg ik geen bijzondere feedback.
De checkfields die ik had geselecteert kwamen netjes terug in de
postfields. Ik heb vervolgens maar eens de backend user configuratie (uc)
in de database geleegd en dit zorgde ervoor dat de selecties in de Typoscript
Object Browser nu wel goed worden gezet en onthouden. Vreemd...

Vriendelijke groeten,

Peter Ruijter
*Peter Industries*
www.peterindustries.com