[TYPO3-UG Dutch] Conditie word niet gezet in de Typoscript Object Browser

Jigal van Hemert jigal.van.hemert at typo3.org
Sat Jul 20 13:09:01 CEST 2013

Hoi,

On 19-7-2013 21:54, Peter Ruijter wrote:
> de selectie wil bevestigen (set conditions), Dan word mijn geselecteerde
> conditie niet behouden en veranderd er niets aan de opbouw van
> het Typoscript Object Browser.
>
> Is dit een bekend probleem binnen TYPO3 4.5.27 en waardoor word dit
> probleem veroorzaakt?

Geen bekend probleem. Misschien kun je kijken met een tool zoals Firebug
(als je Firefox als browser hebt, maar er zijn vergelijkbare tools voor
andere browsers beschikbaar) op het tabje "Net" naar de requests die
gedaan worden en wat de resultaten zijn.
Het lijkt erop dat er iets fout gaat als je op de knop Set conditions
klikt. Met een tool als Firebug kun je zien dat er een fout antwoord
komt en als er foutmeldingen zijn wat die inhouden.

'k Heb nog even getest met m'n 4.5 installatie, maar het instellen van
conditions in de Object Browser werkte gewoon zoals verwacht.

--
Jigal van Hemert
TYPO3 CMS Active Contributor

TYPO3 .... inspiring people to share!