[TYPO3-UG Dutch] Conditie word niet gezet in de Typoscript Object Browser

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Fri Jul 19 21:54:27 CEST 2013

Hi List,

Binnen een TYPO3 4.5.27 website waarin ik op dit moment aan het werk, word
gebruikgemaakt van een heel aantal Typoscript condities. Ook kunnen enkele
enkele stukken Typoscript (niet genest) in en uitgeschakeld worden middels
een literal (globalVar = LIT:1 = {$constant_to_turnSomethingOn}) .

Dit type conditie met de juiste value kan ik in de Typoscript Object
Browser wel selecteren vanuit de gevonden condities, maar als ik vervolgens
de selectie wil bevestigen (set conditions), Dan word mijn geselecteerde
conditie niet behouden en veranderd er niets aan de opbouw van
het Typoscript Object Browser.

Is dit een bekend probleem binnen TYPO3 4.5.27 en waardoor word dit
probleem veroorzaakt?

Vriendelijke groeten,

Peter Ruijter
*Peter Industries*