[TYPO3-UG Dutch] Gezocht: frontend file manager

drs. ing. WSM Perquin perquin at yniverse.nl
Thu Jan 31 21:19:42 CET 2013

Beste Maarten,
Wat wil je precies? Wil je alleen een link hebben en dat heeft als
resultaat een filemanager? of wil je dat de filemanager in de wysiwy tool
zit en dus dat wanneer men via de frontend tekst wijzigt ze ook bestanden
kunnen uploaden etc.
In het eerste geval ben je snel klaar met bijvoorbeeld php filemanager. In
het tweede geval kan je een skijken naar ckeditor in combi met ckfinder of
MCFileManager

groet

W-P

Op 31 januari 2013 12:06 schreef Maarten Mandemaker
<maarten-list at emaux.nl>het volgende: