[TYPO3-UG Dutch] 2 versies op 1 server

Mark Kuiphuis typo3 at markyourweb.com
Thu Jan 31 00:51:38 CET 2013

Het lijkt erop alsof je 2 verschillende TYPO3 versies in 1 VirtualHost
container wilt draaien?

Overigens is domain.be/CMS geen subdomain. Als domain.be het hoofddomein
is, dan zal cms.subdomain.be een subdomein zijn. CMS lijkt nu een folder
in je documentroot.

Maar is het wel echt een folder? Het lijkt erop alsof je iets als cPanel
ofzo gebruikt. De kans dat die onder water iets met symlinks doen waar
je niet direct inzicht in hebt, kan het best zijn dat CMS niet als
zijnde een folder bestaat op de server. Heb je ook direct SSH toegang
tot deze server en hoe ziet de directory structuur er dan uit?

Gr. Mark