[TYPO3-UG Dutch] stylen caption van "images"

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Tue Jan 29 09:53:40 CET 2013

Hoi Patrick,

Vond het ook al een beetje over de top maar ik kon geen oplossing bedenken ;-(

> Je kunt altijd een extra stylesheet toevoegen voor het stylen van
> elementen van css_styled_content, die eventueel al gezette properties
> overruled.

Hoe doe ik dit?
en hoe zorg ik dat de reeds gezette waardes worden overruled?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Bisonstraat 3a5 - 4817 LH Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl

Op 29 jan 2013, om 09:44 heeft Patrick Broens het volgende geschreven: