[TYPO3-UG Dutch] parameters in nieuwe FORM inbrengen

Rutger Mik | Zeeman Reclamegroep rutgermik at gmail.com
Wed Jan 23 09:50:49 CET 2013

Na het getest te hebben ben ik er nog niet helemaal uit.
De voorbeelden die je noemt werken inderdaad, maar ik wil niet het label
aanpassen maar de standaard waarde.

Ik heb nu het volgende geprobeerd, maar dit lijkt dan weer niet te werken:

30 = TEXTLINE
30 {
	name = ander_bedrag_donatie
	data = GP:tx_form_donatiehome|Bedrag
}

Tevens heb ik het geprobeerd met:

value.data = GP:tx_form_donatiehome|Bedrag

Dit heeft ook geen effect.

Is wat ik wil wel mogelijk? Zo ja, wat doe ik fout?

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Rutger Mik

Zeeman Reclamegroep | www.zrgbv.nl