[TYPO3-UG Dutch] Inlogmodule typo3 4.7.7

David Schouten d.schouten at zeelandnet.nl
Sat Jan 19 15:23:36 CET 2013

Hallo lijst,
Als ik de standaard meegeleverde inlogformulier installeer, dan kan ik niet
inloggen ondanks dat de parameters en doorverwijzingen goed zijn ingesteld.

Kijk ik in het ³log² dan staat het volgende vermeld:

Core: Error handler (BE): PHP Warning: require(): Unable to allocate memory
for pool. in /home/sites/site39086/web/t3lib/class.t3lib_div.php line 5066

 ....Core: Error handler (BE): PHP Warning: require_once(): Unable to
allocate memory for pool. in
/home/sites/site39086/web/t3lib/class.t3lib_div.php line 5052

Dit is voor mij acadabraba, is er iemand die dit voor mij kan vertalen?
En ligt dit aan mij, heb ik iets verkeerd gedaan of niet geïnstalleerd?
Ik heb het inlogformulier op de site gezet met een map gebruikers, daarin
een gebruikersgroep met (voorlopig) 1 gebruiker. Verder niets. Volgens mij
moet het dan gewoon werken, maar helaas.....

Alvast bedankt,
David Schouten