[TYPO3-UG Dutch] parameters in nieuwe FORM inbrengen

Maarten Mandemaker maarten-list at emaux.nl
Fri Jan 18 15:21:54 CET 2013

Heren,

Om op deze vrijdagmiddag nog iemand te helpen: kijk eens naar
onderstaande voorbeelden...

10 = TEXTLINE
10 {
     name = test
     label = TEXT
     label {
         data = getIndpEnv:TYPO3_REQUEST_URL
     }
}

20 = TEXTLINE
20 {
     name = test
     label = TEXT
     label {
         data = TSFE:clientInfo|SYSTEM
     }
}

Wellicht dat jullie hiermee verder komen.

Groeten en een goed weekend!

Maarten Mandemaker