[TYPO3-UG Dutch] crawler typo3 4.7

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Wed Feb 27 11:54:33 CET 2013

Hallo,

Ik probeer de crawler aan de praat te krijgen in TYPO3 versie 4.7.4, dat
valt niet mee..

Crawler 3.5.0 geeft de foutmelding "Something went wrong: process did
not appear within 10 seconds" deze bug is 1 maand geleden aangemeld,
maar helaas wordt er niet op gereageerd: http://forge.typo3.org/issues/44875

Ik heb de crawler inmiddels gedowngrade naar versie 3.2.0, deze versie
geeft in TYPO3 4.7 standaard een php error doordat op 2 plaatsen
deprecated function t3lib_div::view_array() wordt gebruikt.
Ik heb de code vervangen door de code uit versie 3.5.0.

So far so good..

- start crawling werkt
- crawler log toont de pagina's
- als je handmatig een pagina indexeert, geeft ie OK als status terug
(dat gedeelte lijkt dus te werken)
- als je vervolgens op 'add process' klikt krijg je de melding "New
process has been started, refresh to monitor the state" alleen gebeurt
er vervolgens niets het process wordt niet toegevoegd aan de lijst.

Het vreemde is dat ik een kopie van de site op een andere server heb
staan, daar werkt de crawler zonder problemen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair