[TYPO3-UG Dutch] ttnews_share, maar nu even niet

"HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel "HocomAdvies [  Wiechert Hooghwinkel
Tue Feb 12 13:13:06 CET 2013

@Jacco, het was al weer een tijdje geleden dat ik met dit onderwerp bezig ben geweest. Ik denk inderdaad dat de RSS feed gekoppeld aan een Categorie een goede optie kan zijn. Nu neemt de RSS alle tt_news artikelen mee. Ga daar eens even mee puzzelen en kijken hoe dat anders kan. Eerst nog even checken hoe een en ander ook al weer is gedaan toen :)

Bedankt.

met vriendelijke groeten,
HocomAdvies

Wiechert Hooghwinkel

www.hocomadvies.nl

Op 12 feb. 2013, om 12:58 heeft Jacco van der Post het volgende geschreven: