[TYPO3-UG Dutch] welke versie van Typo3?

Rutger Rek r.a.rek at tudelft.nl
Mon Feb 4 16:41:04 CET 2013

Dit is vast een hele domme vraag, maar toch ...

Dit jaar willen we over van Typo3 4.4 naar een nieuwere versie, omdat er
hier veel waarde wordt gehecht aan support, zou ik in eerste instantie
versie 4.5 LTS willen aanbevelen. Deze LTS versie eindigt echter in al
2014. In praktijk betekent het waarschijnlijk dat we een jaar na de
upgrade weer moeten uitkijken naar een nieuwe versie.

Kan iemand mij vertellen of het aanbevelen van 4.5 een verstandig advies
is op dit moment?

bvd Rutger