[TYPO3-UG Dutch] Templaten vanaf Typo3 6.0: met automaketemplate, templavoila, FLUID of [...]?

Jeroen Vermolen j.p.vermolen at gmail.com
Thu Aug 1 17:40:16 CEST 2013

Hallo Michel,

Bij ons (en ik persoonlijk) maken we gebruik van fluid, de reden is dat we
daarbij ook gebruik maken van backend templates waardoor we de klant nog
meer duidelijkheid kunnen geven.

Dit kan ook met de templateparsers die je noemde, maar ik vind dat
persoonlijk nogal onhandig, omdat ik zelf liever de code schrijf in TS. Ik
vind dat dat mij meer flexibiliteit biedt.

Mocht je fluid met 4.5 LTS willen gebruiken, vergeet dan niet de extensie
raw te installeren, anders werkt overgroot deel niet (goed).

Met vriendelijke groet,

Jeroen Vermolen
Verzonden via mobiel
Op 1 aug. 2013 16:58 schreef "Michel Mix" <MMix at zigwebsoftware.nl> het