[TYPO3-UG Dutch] Re: welke versie van Typo3?

Joost van Berckel vanberckel at ict.eur.nl
Thu Apr 25 09:20:00 CEST 2013

Beste TYPO3-ers,

Graag zou ik weten of er na het TYPO3 camp in Venlo nog meer bekendheid is gegeven aan Media Management vanuit TYPO3 versie 6.
De extensie https://forge.typo3.org/projects/extension-media lijkt 56 dagen achter te lopen, maar ik weet niet wanneer deze oplossing of een andere DAM zou kunnen gaan vervangen. Als hier een update van is hoor ik dat graag.

We zullen de komende maanden wrs. gaan upgraden naar TYPO3 6.x. Dit jaar is er tijd voor uitgeruimd om dit te verwezenlijken. Het lijkt me dus wijs om in ieder geval naar 6.1 te gaan. In oktober dan eventueel naar 6.2 LTS?

Mvg,

Joost