[TYPO3-UG Dutch] Plaatjes krijgen breedte en hoogte van 0

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Sun Apr 21 13:37:39 CEST 2013

Hallo Nikkie,

Ik kan nog een paar mogelijke oorzaken verzinnen, waarom het plaatje niet te
zien is:

Een mogelijke onjuiste instelling ergens in je TS,
of je hebt het plaatje hard gecodeerd in een template staan en niet het
juiste pad vermeld.

met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss

PS: graag op de thread reageren in plaats van de digest!