[TYPO3-UG Dutch] Plaatjes krijgen breedte en hoogte van 0

Nikkie Herbrink nikkieherbrink at gmail.com
Wed Apr 17 19:03:04 CEST 2013

Beste mensen,

Ik heb typo3 6.0 draaien. Ik heb een template waar ik de linker kolom aan
roep (dat is gelijk aan mijn middelste kolom en die laat de tekst die ik
daar aanroep goed zien). In de linker kolom heb ik een afbeelding staan van
665px breed. Dat heb ik bij de afbeelding zelf ook nog eens aangegeven. In
de template van typo3 zelf heb ik de maximale afmetingen van een afbeelding
1000px mogen zijn.
Als ik in de broncode van mijn pagina kijk, dan zie ik wel dat hij de
afbeelding netjes aanroept, maar hij heeft dan een breedte en een hoogte
van 0. Ik heb nu echt overal gezocht en waarschijnlijk is het iets heel
simpels, maar ik kan het gewoon niet vinden.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast ontzettend bedankt!

Met vriendelijke groet,
Nikkie Herbrink